Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt? En is je aankomst niet binnen 30 dagen op de dag van annulering? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Reviews

rating-pie

HANSA-PARK Resort am Meer scoort gemiddeld een 7,4

We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 60 beoordelingen.

  • Algehele verblijf
    8.6
  • Gastvrijheid
    8.6
  • Onderhoud
    7.3
  • Schoonmaak
    7.6
  • Service point
    8.7
  • Vakantieverblijf
    8.3

Bekijk 60 reviews

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 08 juni 2025

Week aan de oostzee

Ik vond de huisjes qua inrichting erg gedateerd. Bij ons in nr.36 zat het toilet boven. Erg onhandig. Het was ook een tegenvaller dat je boven op de huurprijs nog een fors bedrag voor energie en water moest betalen

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 02 juni 2025

Mooi huisje, geen ontvangst op tv ook niet na melden bij de receptie. Geen terugkoppeling gehad en uiteindelijk maar op iPad naar champions league gekeken. Slechte bank in woonkamer. Erg weinig ruimte rondom wc. Goede hoeveelheid borden en bestek voor 2 personen. Vaatwasser kreeg theekopjes niet schoon, met de hand over gedaan. Mooi uitzicht, zonnig terras

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 31 mei 2025

Was vies was geen nederland tv wifi erg slecht veel konijne bedding slecht exstrak kosten voor water en eletries 1700.00 mag het er wel bij de priest in zitten

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 11 mei 2025

Kust en rust

Superschoon, het huisje en het park. Heerlijk rustig. Neem een fiets mee of huur er 1 in Sierksdorf. De omgeving is prachtig en de fietspaden over het algemeen prima. Dus hou je van fietsen, “kust en rust”: wat ons betreft een aanrader!

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 08 mei 2025

schöner Aufenthalt

Angenehmer Aufenthalt im Haus 14, das, wie mit der Rezeption besprochen, eine Reinigung der Polstermöbel vertragen könnte. Sehr aufmerksame Mitarbeiter an der Rezeption. Negativ ist die nahezu völlig fehlende Mülltrennung und die absurd hohen Energiekosten, die separat zu zahlen sind, zu erwähnen.

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 06 mei 2025

6 persoon huisje, meivakantie 2025

6 pers huisje Hummer geboekt, verrassend ruim voor 6 personen, fijne slaapkamers, bedden aardig hard. Twee slaapkamers hadden geen gordijnen, dat was niet heel handig.

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 06 mei 2025

De zon schijnt niet altijd....

Daags na aankomst (woensdag) een klacht betr. toilet beneden (losse WC-bril) doorgegeven (ivm tijdelijk verminderde invaliditeit van echtgenoot). Er kwam iemand kijken, mompelde iets over gecompliceerd en even nakijken, en heb verder tot vertrek niemand meer gezien die de klacht kwam verhelpen. Ivm Duitse feestdag gewacht tot vrijdags, kon zelf niet hele dag aanwezig zijn, maar bij terugkomst was de klacht niet verholpen en receptie weer gesloten. Ook op zaterdag en zondag door verplichtingen niet mogelijk om aanwezig te zijn en tegen beter weten in gehoopt op herstel. Maandags bij vertrek de frustratie hierover geuit. Bleek ter plekke dat de klusjesman had doorgegeven dat de klacht was opgelost. Dus niet!! Als compensatie werd het betaalde beddengoed verrekend met het elektra- en stroomverbruik. Er werd verder niets gezegd over restitutie van het resterende tegoed. De dame aan de receptie heeft wel de verontschuldigingen geuit, ook voor het afbreken van een gordijnroede (op de frustratie erbij op vertrekdag) die op mijn hoofd belandde. Deze gang van zaken vind ik niet Landal-waardig. In eerdere gevallen werd alles keurig netjes opgelost binnen korte tijd.

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 01 mei 2025
rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 25 maart 2025

Neem schoonmaakmiddel mee 🎉🎉

Nog nooit zo’n smerig huisje gehad .Werk zelf bij Landal hoogvaals word over genomen door Roompot Doe huisjes controleren als ze schoon gemaakt zijn.Scheve pannen zelfs greep af smerige inventaris alles in vaatwasser gedaan 😢wc smerig insuline pen in pot en haarspeld badkuip in siffon alles harenin douche gordijn maar zelf gewassen hingen de zeepresten aan NOOIT MEER.Compensatie iets van stroom kosten afgetrokken bij receptie aangegeven als het niet zo ver rijden was dan terug naar huis.

rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 21 februari 2025

Voorjaarsvakantie

Wij zaten er in de voorjaarsvakantie met prachtig weer. Zon, blauwe lucht en er lag sneeuw. En het uitzicht was heel mooi🤩 Er is niets te doen op het park in de winter. Dat is logisch, we hadden onze hoop dan ook op het strand gevestigd. We gingen er vanuit dat het strand aantrekkelijk was, maar helaas, je moest via een verhoging op het strand komen. Wel hebben onze jongens zich prima vermaakt met de houtkachel in het huisje. Ondanks dat we de houtkachel flink gebruikt hebben, was onze energie rekening flink hoog bij het afrekenen na vier dagen. Er wordt door het park een hoog bedrag gevraagd per kuub gas. Dit komt waarschijnlijk omdat je de vloerverwarming zelf amper lager kunt zetten. Er was ook geen goede handleiding voor. Dit viel ons tegen dus. De omgeving geeft prachtige plaatjes in de winter met sneeuw. Het heuvelachtige landschap is werkelijk schitterend!

rating-pie
Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt? En is je aankomst niet binnen 30 dagen op de dag van annulering? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot.