Reviews
HANSA-PARK Resort am Meer scoort gemiddeld een 8,4
We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 210 beoordelingen.
-
Algehele verblijf
8.3 -
Gastvrijheid
8.7 -
Onderhoud
7.4 -
Schoonmaak
7.6 -
Service point
8.8 -
Vakantieverblijf
7.9
Bekijk 210 reviews
-
Algehele verblijf
8 -
Gastvrijheid
7 -
Service point
6 -
Vakantieverblijf
8 -
Schoonmaak
8 -
Onderhoud
7
Wij vonden het een sfeerloos park, nauwelijks groen, geen speeltoestellen en teveel ruimte voor de auto. Dat er geen rechtstreekse toegang is tot het strand had echt vermeld moeten worden.
Ons huisje voldeed niet aan de verwachtingen wat betreft de badkamer met name het toilet, die was geschikt voor kleuters maar niet voor volwassenen, qua ruimte en qua hoogte.
De (slaap) bank in de huiskamer had geen enkele vulling meer, je zat op een plank ipv op een bank.
Wij vinden dit huis veel te duur voor de geboden kwaliteit, te meer omdat de energiekosten er nog boven op komen (dat was overigens wel bekend). De energiekosten waren hoog gezien het feit dat wij dagelijks op stap waren.
Wij waren teleurgesteld, wij kenden Roompot al goed en verwachtten de bekend kwaliteit.
Groet van de familie van Wees
Reactie van Roompot
Beste Adelbert,
Wij appreciëren jouw feedback.
Het spijt ons te horen dat het park en de accommodatie niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan. We waarderen de feedback en nemen deze serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Wat betreft de toegang tot het strand, we begrijpen dat dit onduidelijk kan zijn en zullen zorgen dat dit in de toekomst duidelijker wordt gecommuniceerd.
Het is vervelend te vernemen dat de badkamer en de bank niet naar wens waren. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden, en we zullen nagaan hoe we deze punten kunnen verbeteren. Hoewel we energiekosten zo transparant mogelijk proberen te houden, begrijpen we dat dit een impact kan hebben op de totale kosten en zullen we kijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen afstemmen op het gebruik. Ondanks de teleurstelling, hopen we dat jullie toch hebben kunnen genieten van de positieve aspecten die onze locatie te bieden heeft, zoals de nabijheid van het strand en HANSA PARK.
We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze vele vakantieparken.
Hartelijke groet,
Roompot
-
Algehele verblijf
6 -
Gastvrijheid
7 -
Service point
8 -
Vakantieverblijf
4 -
Schoonmaak
7 -
Onderhoud
7
Rustig voor de tijd van het jaar, maar was een topvakantie!
-
Algehele verblijf
10 -
Gastvrijheid
10 -
Service point
10 -
Vakantieverblijf
10 -
Schoonmaak
10 -
Onderhoud
10
We hebben genoten van de faciliteiten in het huis, en de rust van het park. Wel schrikken we over de hoge stroomrekening
-
Algehele verblijf
7 -
Gastvrijheid
9 -
Service point
8 -
Vakantieverblijf
8 -
Schoonmaak
6 -
Onderhoud
7
Leuk, Scandinavische uitstraling van de huisjes. Lekker rustig park. Zo op het strand.
Fijne week vakantie gehad.
-
Algehele verblijf
9 -
Gastvrijheid
10 -
Service point
9 -
Vakantieverblijf
8 -
Schoonmaak
8 -
Onderhoud
8
-
Algehele verblijf
9 -
Gastvrijheid
9 -
Service point
9 -
Vakantieverblijf
9 -
Schoonmaak
10 -
Onderhoud
8
-
Algehele verblijf
7 -
Gastvrijheid
10 -
Service point
9 -
Vakantieverblijf
7 -
Schoonmaak
8 -
Onderhoud
6
We hebben genoten van de ligging, de rust en de zee.
-
Algehele verblijf
8 -
Gastvrijheid
8 -
Service point
6 -
Vakantieverblijf
8 -
Schoonmaak
8 -
Onderhoud
6
-
Algehele verblijf
8 -
Gastvrijheid
10 -
Service point
9 -
Vakantieverblijf
9 -
Schoonmaak
8 -
Onderhoud
7
-
Algehele verblijf
7 -
Gastvrijheid
7 -
Service point
6 -
Vakantieverblijf
5 -
Schoonmaak
4 -
Onderhoud
7